Απόφαση ΥπΑΑΤ Γ.Γεωργαντά για τρίμηνη παράταση της υποχρέωσης δήλωσης αποθεμάτων

Δεκ 16, 2022 | Δελτία τύπου / Ανακοινώσεις

Αθήνα, 15 Δεκεμβρίου 2022

Απόφαση Γεωργαντά για τρίμηνη παράταση της υποχρέωσης δήλωσης αποθεμάτων

Με απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργου Γεωργαντά (14/12/22), οι υποχρεώσεις που απορρέουν από το άρθρο 87 του ν.4916/2022 (Α’65), καθώς και όσες εξειδικεύτηκαν με την υπ’ αριθμ. 1368/01.04.2022 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Δήλωση αποθεμάτων γεωργικών προϊόντων και τροφίμων» (Β’1549), παρατείνονται για χρονικό διάστημα τριών μηνών από την έναρξη ισχύος της απόφασης του ΥπΑΑΤ.

Η παράταση για ένα τρίμηνο των έκτακτων μέτρων για την εξασφάλιση της επάρκειας γεωργικών προϊόντων και τροφίμων κρίνεται αναγκαία για την επισιτιστική ασφάλεια και την αποφυγή αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.

Πηγή :http://www.minagric.gr/index.php/el/the-ministry-2/grafeiotypou/deltiatypou/14146-dt151222

Τελευταίες αναρτήσεις   ―

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΘΗΝΑ  9.6.2026 Την Πέμπτη 4.6.2026 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά από αίτημα της ΟΑΕ, της κας Έλσας...

Διαβάστε Περισσότερα

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ κας ΚΟΥΚΟΥΜΕΡΙΑ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΜΑΘΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα, 28.05.2026 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19.5.2026, η συνέλευση των Σωματείων Αρτοποιών της Βέροιας και της Νάουσας...

Διαβάστε Περισσότερα